Prezimena su najvećim djelom zapisivana na osnovu usmene predaje i manjim djelom pisane građe. Istraživanje dr. Filipovića se odvijalo u Rami od perioda 1931.-1935.
Borovnica
Selo ima jedanaest katoličkih i šesnaest muslimanskih kuća.
K a t o l i c i: - Svi katolici u selu su skorašnji doseljenici. Bio je po pričanju prije Lukića samo neki Žuti Jure s Luga u Zaimovićima, koji su mu bili načinili kućicu slamom pokrivenu. Do oko 1900. u selu je bio samo Lukić (Mijatović), kmet Zaimovića. Sada u selu žive ove katoličke porodice:
Lukić-Mijatovići (2 k.), doseljeni prije 1878. iz Gmića. Prvo su bili među muslimanima na Borovnici, pa poslije 1918. izišli na Slivovik. - Anići (3 k.) su došli oko 1910. iz Kongore kod Duvna. - Marići (3 k.) su došli iz Grabove Drage iz Hercegovine 1910. - Mandić ili Azina (1 k.) je došao oko 1900. iz Vrda. - Vidović (1 k.) je došao oko 1905. iz Goranaca. - Bošnjak (1 k.) je došao 1923. iz Grabove Drage. Kaže da su stari prebjegli iz Bosne u Hercegovinu, kad je Bosna pala pod Turke (1463.), i zato se zovu Bošnjaci.
M u s l i m a n i: - Muftići, čuven i moćan rod u Prozoru, do 1878. imali su svoje boravište na Borovnici. Borovnica je, izgleda, neko vrijeme bila pusta. Prvi se naselio Numo Zaimamović, predak sadašnjih Zaimamovića (8 k.), koji je prešao iz Prozora prije kuge. - Jašarevići (2 k.), ima ih na Paljikama. Stari ljudi govore da su oni porijeklom od pomuslimanjenih katolika iz Podbora. Oni pak kriju svoje porijeklo. - Imamović (1 k.) je prešao iz Pograđa. Porijeklom su iz Bosne, možda iz Zenice. - Fejzići (1 k.) su ranije svi boravili u Prozoru, a na Borovnicu izlazili samo ljeti, kao i iseljeni Muftići, pa se neki iza 1878. stalno naselili. Opširnije u opisu Prozora. - Hrinić (1 k.) je prešao oko 1910. s Paljika, gdje ih još ima. - Nuspalić (1 k.) je došao iz Prozora. Opširnije u opisu Prozora. - Osmić (1 k.), nema vlastitog boravišta. Došao je 1925. sa Gornjih Višnjana da radi zemlju na pola. - Bulić (1 k.) neispitano. U muškoj krvi su izumrli Čulići, a nedavno se iselili u Sarajevo Čustići, čija je kuća prazna.
Borovnica je selo pod brdom Rašćevinom južno od Prozora. U administrativnom pogledu ona je samo jedna mahala prozorska, ali je po fiskusu, mermatu, zanimanju stanovništva, tipu sela i načinu života pravo selo.
Kuće su rasturene po stranama dolova i kosa ispod brda Straževice. Glavne su kose Srebrenik, Bagdat-Berbe(p)nica-Šehiti i Potkuriž, rastavljene dolovima Podbrdo i Stara Borovnica. Grupa muslimanskih kuća je u strani između dvije terase, usiječene u kosu Srebrenik.
Glavne su vode u selu: Bunar, Korito i Hladna Voda; ima manjih vrela po njivama. Njive su na mjestima: Stara Borovnica, Badanj, Binčac, Dubovjak, Bagdat, Klopotnica, Bare, Zavezo, Zatišnja Njiva, Stinice, Jezero, Crna Ravan, Solakovina. Ispaša je po Zakrižu. Oko sela ima dosta šume. Jedan sat niže sela, u Podstinju su vinogradi. Kuće su po Borovnici rasturene, osobito katoličke koje su na novima krčevinama u Staroj Borovnici.
Muslimani imaju svoje groblje pored puta za Prozor. Po predaji, selo je bilo naseljeno još u doba "Grka" i tada je bilo u Staroj Borovnici. Vele da se tamo još poznaju mjesta gdje su bile kuće u "pivare" tih Grka, a da se zna i gdje su im bili vinogradi. Zainovići pričaju da u njihovu "trsju" još ima panjeva od tih Grka. Na mjestu Umjeku, a blizu puta za Mlušu, je nekoliko "grčkih mašata". Po kazivanju, na jednome ima zvijezda u reljefu.
Priča se da su na mjestu Bagdati izginuli u boju neki Bagdadlije, pa je mjesto po tome prozvano. Iznad Bagdata je mjesto Greblje, ali se ne može znati čije je to groblje.
Priča se da je u tursko vrijeme u Staroj Borovnici živio neki Đumiš beg, čija je kula bial na Potkrižu. Pašini delije s Duga često su često su dolazili i činili nasilje, pa se stoga selo pomjerilo bliže kasabi. Priča se da je Đumiš beg sestru Muru (Mure), na koju su jedan put udarile delije. Ona se branila vrelom vodom. Kad su najzad zaprosili, poginula je na mostu iznad Prozora, koji se sada zove Murvin Most, (po drugima, brat ju je posjekao što je bila nešto pogriješila).
Muftići, čuven i moćan rod u Prozoru, do okupacije Bosne imali su svoje "stanje" na Borovnici. Na mjestu Slivoviku bila je ranije kuća Grcića. Jedno mjesto zove se Melića Selišće (sada u šumi). Jedno mjesto u seoskom hudutu (linija razgraničenja) zove se Mešćema: prozvano je po tome što su se tu djeca igrala "mešeme" (suda) i neki dječak Jure, koji je bio osuđen u igri na smrt, nehotično i stvarno bio obješen.
Borovnica
Selo ima jedanaest katoličkih i šesnaest muslimanskih kuća.
K a t o l i c i: - Svi katolici u selu su skorašnji doseljenici. Bio je po pričanju prije Lukića samo neki Žuti Jure s Luga u Zaimovićima, koji su mu bili načinili kućicu slamom pokrivenu. Do oko 1900. u selu je bio samo Lukić (Mijatović), kmet Zaimovića. Sada u selu žive ove katoličke porodice:
Lukić-Mijatovići (2 k.), doseljeni prije 1878. iz Gmića. Prvo su bili među muslimanima na Borovnici, pa poslije 1918. izišli na Slivovik. - Anići (3 k.) su došli oko 1910. iz Kongore kod Duvna. - Marići (3 k.) su došli iz Grabove Drage iz Hercegovine 1910. - Mandić ili Azina (1 k.) je došao oko 1900. iz Vrda. - Vidović (1 k.) je došao oko 1905. iz Goranaca. - Bošnjak (1 k.) je došao 1923. iz Grabove Drage. Kaže da su stari prebjegli iz Bosne u Hercegovinu, kad je Bosna pala pod Turke (1463.), i zato se zovu Bošnjaci.
M u s l i m a n i: - Muftići, čuven i moćan rod u Prozoru, do 1878. imali su svoje boravište na Borovnici. Borovnica je, izgleda, neko vrijeme bila pusta. Prvi se naselio Numo Zaimamović, predak sadašnjih Zaimamovića (8 k.), koji je prešao iz Prozora prije kuge. - Jašarevići (2 k.), ima ih na Paljikama. Stari ljudi govore da su oni porijeklom od pomuslimanjenih katolika iz Podbora. Oni pak kriju svoje porijeklo. - Imamović (1 k.) je prešao iz Pograđa. Porijeklom su iz Bosne, možda iz Zenice. - Fejzići (1 k.) su ranije svi boravili u Prozoru, a na Borovnicu izlazili samo ljeti, kao i iseljeni Muftići, pa se neki iza 1878. stalno naselili. Opširnije u opisu Prozora. - Hrinić (1 k.) je prešao oko 1910. s Paljika, gdje ih još ima. - Nuspalić (1 k.) je došao iz Prozora. Opširnije u opisu Prozora. - Osmić (1 k.), nema vlastitog boravišta. Došao je 1925. sa Gornjih Višnjana da radi zemlju na pola. - Bulić (1 k.) neispitano. U muškoj krvi su izumrli Čulići, a nedavno se iselili u Sarajevo Čustići, čija je kuća prazna.
Borovnica je selo pod brdom Rašćevinom južno od Prozora. U administrativnom pogledu ona je samo jedna mahala prozorska, ali je po fiskusu, mermatu, zanimanju stanovništva, tipu sela i načinu života pravo selo.
Kuće su rasturene po stranama dolova i kosa ispod brda Straževice. Glavne su kose Srebrenik, Bagdat-Berbe(p)nica-Šehiti i Potkuriž, rastavljene dolovima Podbrdo i Stara Borovnica. Grupa muslimanskih kuća je u strani između dvije terase, usiječene u kosu Srebrenik.
Glavne su vode u selu: Bunar, Korito i Hladna Voda; ima manjih vrela po njivama. Njive su na mjestima: Stara Borovnica, Badanj, Binčac, Dubovjak, Bagdat, Klopotnica, Bare, Zavezo, Zatišnja Njiva, Stinice, Jezero, Crna Ravan, Solakovina. Ispaša je po Zakrižu. Oko sela ima dosta šume. Jedan sat niže sela, u Podstinju su vinogradi. Kuće su po Borovnici rasturene, osobito katoličke koje su na novima krčevinama u Staroj Borovnici.
Muslimani imaju svoje groblje pored puta za Prozor. Po predaji, selo je bilo naseljeno još u doba "Grka" i tada je bilo u Staroj Borovnici. Vele da se tamo još poznaju mjesta gdje su bile kuće u "pivare" tih Grka, a da se zna i gdje su im bili vinogradi. Zainovići pričaju da u njihovu "trsju" još ima panjeva od tih Grka. Na mjestu Umjeku, a blizu puta za Mlušu, je nekoliko "grčkih mašata". Po kazivanju, na jednome ima zvijezda u reljefu.
Priča se da su na mjestu Bagdati izginuli u boju neki Bagdadlije, pa je mjesto po tome prozvano. Iznad Bagdata je mjesto Greblje, ali se ne može znati čije je to groblje.
Priča se da je u tursko vrijeme u Staroj Borovnici živio neki Đumiš beg, čija je kula bial na Potkrižu. Pašini delije s Duga često su često su dolazili i činili nasilje, pa se stoga selo pomjerilo bliže kasabi. Priča se da je Đumiš beg sestru Muru (Mure), na koju su jedan put udarile delije. Ona se branila vrelom vodom. Kad su najzad zaprosili, poginula je na mostu iznad Prozora, koji se sada zove Murvin Most, (po drugima, brat ju je posjekao što je bila nešto pogriješila).
Muftići, čuven i moćan rod u Prozoru, do okupacije Bosne imali su svoje "stanje" na Borovnici. Na mjestu Slivoviku bila je ranije kuća Grcića. Jedno mjesto zove se Melića Selišće (sada u šumi). Jedno mjesto u seoskom hudutu (linija razgraničenja) zove se Mešćema: prozvano je po tome što su se tu djeca igrala "mešeme" (suda) i neki dječak Jure, koji je bio osuđen u igri na smrt, nehotično i stvarno bio obješen.